پنجمین برنامه سال 93

دالامپر

صبح روز 14 خرداد با مینی بوس اجاره ای آقای منصور معماری به اتفاق 6 نفر از کوهنوردان آبفای کردستان عازم کوه دالامپر با ارتفاع حدود 3500 متر در 35 کیلومتری شمالغربی شهر اشنویه و در نقطه مرزی ایران با کشورهای ترکیه و عراق شدیم. در ساعت 3 بعداز ظهر وارد بخش زیبای "دزج مر گه وه ر" شده و پس از پشت سر گذاشتن روستای "کیسیان" وارد جاده خاکی رو ستای "سوله دوکل" که برای اجرای پروژه نیروگاه برق آبی تا نزدیکیهای قله ادامه یافته شدیم.

دشت سرسبز و زیبایی که مشرف بر آبشار معروف سوله دوکل بود برای برپایی کمپ انتخاب کرده ودر ساعت 4 بعد ازظهر چادرها را در کنار چشمه موجود برپا کردیم.

با گشت و گذار در منطقه و بازدید ازآبشار زیبای سوله دوکل (که بیم آن میرود با اجرای نیروگاه برق آبی واحداث بند بر روی رودخانه های دامنه دالامپر خشکانده شود ) به چادرها برگشتیم تا با صرف شام و انجام خوابی راحت خودرا مهیای صعود به قله نمائیم.

ساعت 5 صبح روز بعد افراد گروه بجزبنده که همچنان درد زانوی چپم ادامه دارد با کوله های یکروزه راهی قله شدند.

وبا تلاش فراوان پس از حدود 5 ساعت موفق به فتح قله شدند.

ملت بلاگ

با ياري حق تعالي و سپاس از تيم قدرتمند ملت بلاگ و به شکرانه سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و جهاد مديريتي توانستيم با افتخار سرويسي در خور شأن ملت ايران در جهت هر چه شکوفا شدن فرهنگ غني و بي بديل فارسي زبانان در سراسر دنيا بنا نهيم و به خود مي باليم که ميزبان ملت ايران در امر وبلاگ نويسي هستيم.

آنیتا

عزیزم وبلاگت بسیار زیباست دیگه طرفدارت شدم حتما وب سایت منو ببین اگر خوشت اومد لینک سایت اصلی منو به نام گروه باجه بزار تو وبت ممنونم عزیزم وب سايت آگهي تبليغاتي براي تبلِغات کالا و خدمات خود در اينترنت سيستم افزايش بازديد سايت و وبلاگ جهت بهبود رتبه الکسا و گوگل برترين فروشگاه اينترنتي با محصولات متنوع و ارزانترين نرخ ، خريدي مطمئن با فروشگاه اينترنتي گروه باجه حرفه اي ترين سامانه ارسال و دريافت پيام کوتاه با پايين ترين نرخ 89 ريال ثابت فروش انلاين کارت شارژ انواع اپراتورهاي تلفن همراه با قیمت ارزان